Framtiden

Något jag har märkt på senare tid är att jag börjat samla på mig saker inför framtiden. Grejerna passar inte riktigt in här, men dom skulle passa utmärkt i ett litet torp:)

En gammal köttkvarn, jag har nu två:) Vet dock inte riktigt än vilken funktion de ska fylla, men fina är dom!


Dessa tavlor har jag gjort själv genom att pressa växter som jag hittat runt huset. Nu i efterhand tänker jag att det skulle vart fint att skriva namnen på latin invid varje växt, kanske ett projekt för framtiden?


Detta fina skåp fick jag av en kompis, då var det inte vitt utan i obehandlad furu. Men lite färg och nya beslag gjorde susen!


Jag har fyra olika motiv av Carl Larsson, fina att titta på men skulle helt klart göra sig bättre i ett gammalt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0