Torsdag den 16:e februari 2012

Här har det grejats för fullt de senaste dagarna. Jag har gjort två nya lampskärmar, sytt en duk och klätt om en pall!

FÖRE:

Inte så hiskeligt ful ändå...

EFTER:

Måste ju säga att jag blev himla nöjd, det bästa är ju ändå att jag
endast betalt 25kr för pallen!


I hörnen knöt jag band som jag flätat av vanliga vita bomullsband.

Såhär gjorde jag pallen:
  1. Klipp till en bit tyg så att den är lite större än själva området som ska kläs in.
  2. Fålla kanterna
  3. Fläta band och knyt i hörnen, se till att sträcka tyget så det blir bra "passform".
Det här var väldigt enkelt och jag rev inte ens bort det gamla tyget under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0