Gör som min syster!

Hejsan!

Här kommer jag att skriva om min vardag. Ibland är den rolig, ibland lite långsam:) Det kommer nog att bli en hel del pysseltips och min förhoppning är att någon ska gilla det!

Och vad gäller rubriken så får jag länka till min syster, vet inte riktigt hur man gör men hon heter torpartanten.blogg.se.

I mitt köksfönster står några trötta vinterpelargoner.
Några trötta vinterpelargoner i köksfönstret. De små pidistalerna är
inspiration från Äntligen Hemma, ett fat som jag limmat ihop med en
ljusstake och sedan sparymålat!


För ett tag sedan började jag virka och det här är ett av mina verk.
Köpte en gammal virktidning på loppis, dock har jag nog virkat väldigt
löst. Det stog att den skulle bli 35cm i diameter men den blev 75, mer
som en sittpuff än en kudde:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0