FIN, FUL, ALLMÄNT KONSTIG...

Ja om mitt senaste verk är fint, fult eller bara allmänt konstig är svår att bestämma tycker jag! Ibland när jag går förbi den tänker jag; "Jo men den är skitfin ju men i nästa sekund så tycker jag den är så ful att jag tänker att den får jag ta bort om jag får besök!"

Ärligt talat vet jag inte vart inspirationen kom ifrån, kanske från en såndär takkrona av taggtråd som jag sett, eller så slog det helt enkelt bara över!


Tadaa! En lampa gjord av spikband, pärlor och fejkade kristaller.


Jag vågar iallafall sätta en slant på att den är unik. Så skev som den
ser ut här är den inte i verkligheten!




Kommentarer
Postat av: torpartanten

Jag tyckte den va fin! En sån vill jag gärna ha ngn gång :)

2012-03-14 @ 13:22:01
URL: http://torpartanten.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack,så kul!

2012-03-14 @ 16:43:33
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0