TORSDAGEN DEN 15:E MARS

En fundering jag haft ett tag är varför min syster inte kommer och hälsar på länge, men så kom jag på att hon trivs nog inte i fulrummet eller rättare sagt gästrummet. Så nu har jag grejat iordning ordentligt och om hon inte kommer nu vet jag inte vad jag ska ta mig till!!!:)

Numera kallar jag det finrummet!

Allra bäst gillar jag gungstolen som jag köpte på loppis för 60kr, hade
tankar på att måla den vit men nu tycker jag den är fin som den är!
Från taket har jag hängt ner en vas med en murgröna i, fin detalj!

Så syster vad säger du, har du vägarna förbi snart?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer i morgon =) på ngt sätt ska jag försöka =)

2012-03-15 @ 20:11:40
URL: http://torpartanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0